2 jaar geleden creëerde ik mijn eerste reeks 'kaartjes van de blijmaker' én een reeks kerstkaartjes. Want geef toe? Wat is er leuker dan écht post in je bus krijgen? Geen reclame of paperassen, maar een écht handgeschreven kaartje...
En ja, het moest er ooit van komen: een tweede reeks. En niet zomaar een reeks. Een reeks met een GOUDEN randje. Want:
"Er ligt goud in dàt waar je van houdt"
(Lou Niestadt)
Ideaal:
om iemand blij te maken
om iemand een originele wens te sturen of een hart onder de riem te steken
om in je eigen huis te hangen en er zelf blij van te worden
om bij te mijmeren bij een tasje koffie ;-)
...
Je maakt er niet alleen je omgeving blij mee, want een deel van de opbrengst gaat naar het goede doel.
💛 10% van de opbrengst gaat naar het goede doel. Dit jaar kies ik voor de epilepsie liga. 💛
Mijn jongste zus heeft al epilepsie sinds ze één jaar is. Het is een ziekte is die niet enkel een enorme impact heeft op de persoon zelf, maar op het hele gezin. Een ziekte waar zeker nog verder onderzoek naar kan gebeuren.