Hoe ziet het R.E.C.U.P-Programma eruit?

Programma + datums

Programma + datums

De beste manier om stress duurzaam te bestrijden is je leefpatroon blijvend en structureel te veranderen met meer aandacht voor slaap, ontspanning, gezonde voeding, ademhalingsoefeningen, lichaamsbeweging en een positieve mindset. Klassieke (slaap)medicatie of kalmeermiddelen kunnen helpen om een moeilijke periode te overbruggen, maar zijn geen blijvende oplossing.

Dit programma gaat veel verder dan het aanbieden van enkele ‘trucs’ en ‘tools’. Het is uniek in Vlaanderen en richt zich op een duurzaam resultaat.

Er zijn twee mogelijkheden om het programma te volgen:

GroepstrajectGroepstraject + individuele sessies
4 livedagen4 livedagen
halve terugkomdaghalve terugkomdag
gezonde catering (met recepten voor thuis)gezonde catering (met recepten voor thuis)
werkboekwerkboek
oefeningen via e-mailoefeningen via e-mail
auditief materiaalauditief materiaal
gebruik biofeedback materiaalgebruik biofeedback materiaal

individuele sessies (3 uur)

  • sessie voeding + vragenlijsten
  • sessie meting ademfrequentie
  • opvolging op maat

DATUMS

Een reeks bestaat uit 4 livedagen en een halve terugkomdag. Inschrijven kan enkel voor de volledige reeks.

  • Dinsdag 21 april 2020 (9.30 uur - 16.00 uur)
  • Dinsdag 28 april 2020 (9.30 uur - 16.00 uur)
  • Dinsdag 12 mei 2020 (9.30 uur - 16.00 uur)
  • Maandag 25 mei 2020 (9.30 uur - 16.00 uur)
  • Terugkomdag: dinsdag 9 juni 2020 (9.30 uur - 12.30 uur)

Bij interesse krijg je eerst een aantal vragenlijsten. Op basis van deze vragenlijsten bekijk ik of dit programma aangewezen is voor jou.